Skip to main content

El teatre La Plazeta ha acollit l’Exaltació de les falleres majors de les comissions que componen l’Agrupació de Falles Rascanya.

Un acte molt emotiu per a les falles d’esta Agrupació i, sobretot per a les màximes representants de les seues comissions, que han rebut un merescut homenatge acompanyades dels seus familiars i dels components de les seues falles.

Este acte tan especial ha comptat amb la presència de la Fallera Major de València, Berta Peiró, que, al costat de la seua Cort d’Honor, ha volgut acompanyar als fallers i falleres de Rascanya en este dia tan important per a tots ells.

Una jornada molt especial per a María San Miguel, Cort d’Honor de la Fallera Major de València, que ha tornat a casa envoltada de la calor, l’estima i l’admiració dels seus.

Fotografies: Fotofilmax (JCF)