Skip to main content

Com a marca la tradició, després de la missa “Huertana” en honor a la Mare de Déu de la Fontsanta, s’ha realitzat la processó d’esta imatge pels voltants de la Catedral de Múrcia.

Les reines de les Festes de la Primavera, Alba Franco i alejandra Belmonte, han sigut protagonistes també d’esta processó tan especial i han sentit l’estima dels murcians i murcianes assistents a este acte.

De la mateixa manera, les nostres Falleres Majors de València, han volgut formar part de la comitiva oficial i han estat al costat de les Reines per a ser testimonis de la devoció i estima  que tots tenen a la seua Patrona.

Un dels moments que s’esperen també amb gran emoció és la “Petalada” a la Mare de Déu de la Fuensanta però enguany, en senyal de respecte per la defunció del Papa Francesc, el Bisbe de la ciutat ha considerat cancel·lar-la.

Fotografies: Fotofilmax (JCF)