Skip to main content

Els Jardins del Palau de la Música han acollit una de les cites falleres més esperades de la temporada estival: les finals dels Campionats de Truc, Parxís i Dòmino, organitzats per la delegació de Festejos de Junta Central Fallera.

Després de l’última i emocionant partida del LXVIII Campionat de Truc, la falla Nador-Miraculosa s’ha proclamat guanyadora del campionat, mentres que la falla Vidal de Canyelles-Sánchez Coello ha quedat subcampiona.

Pel que fa al XVI Campionat de Parxís, la falla Alcàsser-Iàtova ha sigut la guanyadora, i la falla L’Alcota-Sagunt, la subcampiona.

La final del VI Campionat de Dòmino ha enfrontat a les comissions Barri Quint-Pizarro i Doctor Gómez Ferrer, sent esta última la vencedora de la partida i, en conseqüència, del campionat.

En acabar les tres partides finals, la Fallera Major de València, Berta Peiró, acompanyada de la seua Cort d’Honor, i del president de Junta Central Fallera, Santiago Ballester, han fet lliurament dels premis a les comissions guanyadores.

Fotografies: Fotofilmax (JCF)