Skip to main content

Esta vesprada del 16 de març, la Plaça de l’Ajuntament de València s’ha omplit d’alegria i emoció durant el tradicional lliurament de premis de les Falles Infantils 2025. La Fallera Major Infantil de València, Lucía García Rivera, acompanyada per la seua Cort d’Honor i les representants de les Fogueres d’Alacant, ha sigut l’encarregada d’entregar els guardons a les comissions més destacades en les diferents categories.

El moment més esperat ha arribat amb la concessió del primer premi de la Secció Especial Infantil, que enguany ha recaigut en la falla Convent de Jerusalem-Matemàtic Marzal. La seua falla, titulada “Ensenyant aprendràs” i obra de l’artista Iván Tortajada, ha captivat el jurat per la seua originalitat i execució, consolidant la comissió com a referent en el món faller infantil.

L’acte ha comptat amb la presència de nombrosos fallers i falleres que, amb entusiasme i orgull, han celebrat el reconeixement a l’esforç i la dedicació invertits durant tot l’any. Les comissions premiades han rebut els seus estendards entre aplaudiments i crits d’alegria, reflectint l’esperit festiu i la passió que caracteritzen les Falles de València.

Fotografies: Fotofilmax (JCF)