Skip to main content

Esta vesprada, abans del començament de la recollida dels ninots de l’Exposició per part dels comissions, hem conegut el favorit del públic.

 

Amb un total de 13847 vots dels 69922emesos, el ninot de la Falla Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha resultat el més votat pels visitants de l’Exposició del Ninot 2025.

Obra de l’artista David Sánchez Llongo, el ninot “Un poble d’Or que ajuda en lo cor” forma part de “Or”, falla d’esta comissió del sector La Roqueta-Arrancapins.

 

Este és el sext any que Convent aconseguix el ninot indultat. Anteriorment ho va aconseguir amb Regino Más en 1958, en 1969 amb Julià Puche Ferràndiz, en 1992 amb Agustín Villanueva Collar, i en 2007 i 2008 amb Paco López Albert.

 

El ninot de Llongo, passarà a formar part del Museu Faller, l’únic museu del món que elegix les seues peces per votació popular.

 

Enhorabona Convent!

Fotografies: Fotofilmax (JCF)